Четвер, 18.04.2024, 15:27
Вітаю Вас Гість | RSS
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 45
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

План роботи над методичною проблемою та етапи реалізації

План роботи над методичною проблемою КЮМ

 

Тема: Реалізація діяльнісного підходу до навчання та виховання курсантів шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості

Мета: забезпечення дієвості модернізованої системи методичної роботи з урахуванням потенційних можливостей, відповідних потреб і цінностей членів педагогічного колективу; підвищення загального рівня професійної майстерності педагога, широке використання інформаційних технологій, передового досвіду, сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес, здійснення методичної роботи на основі діагностики, колективного й індивідуального планування, системного підходу, що сприяє створенню пізнавального середовища для саморозвитку та самореалізації педагога, актуалізації цінності саморозвитку, самореалізації й само актуалізації особистості.

Етапи реалізації методичної проблеми

І етап (2015-2016 н. рік) - діагностично-теоретичний (підготовчий)

 

Завдання:

  • визначення проблеми, її теоретичне усвідомлення;
  • вивчення науково-методичної літератури з проблеми;
  • дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного педагога;
  • конкретизація практичних рекомендацій стосовно специфіки контингенту медпрацівників.

Форми і методи роботи:

  • педагогічні читання, семінари, конференції;
  • встановлення зв'язку з НМЦ з даного питання;
  • пошук передового педагогічного досвіду з даної проблеми та ознайомлення з ним;
  • фронтальний внутрішньоклубний контроль;
  • анкетування, діагностика;
  • самоосвіта.

 

 

II етап (2016 -2019н.роки) - практичний

 

Завдання:

  • апробація новітніх технологій навчання у практичну діяльність;
  • корегування рекомендацій у процесі практичного застосування;
  • створення власного досвіду роботи з проблеми;
  • поширення створеного досвіду;
  • опис власного досвіду з методичної проблеми.

Форми і методи роботи:

  • групові, індивідуальні консультації;
  • самоосвіта;
  • відкриті заняття гуртків, виховні заходи, їх проведення та обговорення;
  • взаємовідвідування занять гуртків;
  • засідання педагогічних рад;
  • тренінги;
  • заняття у школі становлення педагогічної майстерності;
  • творчі звіти.

III етап (2019-2020 н. рік) - узагальнюючий

Завдання:

  • моніторингові дослідження щодо результативності трансформації педагогічної ідеї в практичну діяльність;
  • узагальнення результатів науково-методичної роботи, її корекція та впровадження у широку педагогічну практику.
  •  
  • Форми і методи роботи:
  • виставка методичних розробок та літератури з проблеми;
  • робота психолого-педагогічних семінарів;
  • засідання педагогічних рад;
  • майстер-класи;
  • творчі звіти.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz